تاج ،گلسر،و....

تاج ،گلسر،و....

معرفی و فروش کارهای هنری خودم.تاج سر ،گیره،گلسر و.....
تاج ،گلسر،و....

تاج ،گلسر،و....

معرفی و فروش کارهای هنری خودم.تاج سر ،گیره،گلسر و.....

شونه شماره 6

به نام خدا


قیمت 8000این مدل هم جفتی هستش

نظرات 3 + ارسال نظر
NKD سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 20:37

اجی شونه ها رو کجاها تهیه دیدی !!!!؟-لطفا تمام ج هامو به میل ام بنما.مر30

متوجه حرفات نشدم چیرو برات ایمیل کنم؟

مریم سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 10:10

من هیچی نمیگمممممممممممممممممممممم. موهامو درست کردم زدم روش اینقده خوشگل شدن.

راه به راه تو آینه خودمو میدیم ذوقی میشدم

مرسی عسیسم

خواهش میکنم.ایشالا همیشه به شادی از ش استفاده کنی گلم.

مبین طرح چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 00:56

سلام خانم
خیلی زیبان
ان شاالله موفق باشی
قیمتا هاتم خیلی خوبه

سلام عزیزم.ممنونم چشمات قشنگ میبینند.
مسی که سر زدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد