تاج ،گلسر،و....

تاج ،گلسر،و....

معرفی و فروش کارهای هنری خودم.تاج سر ،گیره،گلسر و.....
تاج ،گلسر،و....

تاج ،گلسر،و....

معرفی و فروش کارهای هنری خودم.تاج سر ،گیره،گلسر و.....

گیره سر بزرگ شماره 2

به نام خدای مهربون



قیمت 6000 تومان

شونه شماره 9

به نام خدای مهربون


این مدل شونه رو از وبلاگ دوست خوبم گلهای کریستال یاد گرفتم.
قیمت 6500تومان

گیره سر متوسط شماره 1

به نام خدای مهربون.



قیمت 5500تومان

تاج شماره 3

به نام خدای مهربون



قیمت 14000 تومان

گیر سر کوچک شماره5

به نام خدای مهربون



قیمت جفتی 5000تومان

تولد امیر محمد.

به نام خدای مهربون.

فردا تولد امیر محمدم هستش.نینیمون رو میگم.(2 ساله شد)تولدت مبارک عزیز مامان. امشب خانواده خودم اومده بودند جاتون خالی خیلی گذشت.کادوهاش عالی بودند.همشو دوست داشت.تولد واقعا خوش گذشت اما فکرم راحت نبود.

چند وقتی که یه استرس کوفتی افتاده به جونم. تازه چنتا خبر تصادف هم شنیدم کلا بهم ریختم.خدا جونم خودت مواظب همه ی عزیزامون باش.

خدایا به خاطر تمام نعمتهایی که دادی و قدرشونمیدونیم شکر.خدا جونم دوست دارم.همیشه هوامونو داری.

شونه شماره 8


به نام خدای مهربون


قیمت جفتی 4500تومان

گیر شینیون شماره 1

به نام خدای مهربون


قیمت جفتی 4000تومان

گیر سر کوچک 4


به نام خدا



قیمت 4500

گیر سر کوچک شماره3


به نام خدای مهربونم.



قیمت جفتی 4000تومان

شونه شماره 7

به نام خدای مهربون


قیمت 5500تومان

یه سوال؟

به نام خدا.

سلام به همه دوس جونیا.

چرا نظر نمیزارید؟خوب بیایید بگید خوبه،بد،قشنگ،زشته.تا من به خودم امیدوار بشم.

گیره سر کوچک شماره 2


به نام خدا

این گیره سرها همون گیره هایی  هستش که حالت انبر داره


قیمت جفتی 4000تومان

گیره باز و بست شو شماره 1

به نام خدا

البته نمیدونم اسمش همینه؟گیره باز و بست شو



ببخشید که یه کم تاریک
قیمت جفتی 3500

شونه شماره 6

به نام خدا


قیمت 8000این مدل هم جفتی هستش

حرف دلم


به نام خدا.

خدا جون دوست دارم.دیشب یه اتفاق بد افتاد از خدا شاکی بودم (در مورد یه مسئله ایی) ولی با اون اتفاق بهم نشون داد که میتونه خیلی بدتر از این پیش بیاد.ولی همیشه هوای بنده هاشو داره.ببخشم.خدا جونم دوست دارم.

البته ببخشید جای این حرفا اینجا نیست ولی تو دلم مونده بود.

شونه شماره 5

به نام خدای مهربون



قیمت5000هزار تومان

گیره سر کوچک شماره 1

به نام خدای مهربون.



گیره سر کوچک قیمت جفتی 6500 تومان
این مدل هم برگرفته شده از وبلاگ عسل بانو هستش.امیدوارم خوشتون بیاد

آخه چرا؟

به نام خدا.

سلام به همه دوس جونیا.

یه سوال آقا چرا وبلاگ من وقتی که اپ جدید میزارم  جز وبلاگهای بروز شده نمیشه؟

گل سربزرگ شماره 1

به نام خدای مهربون.








قیمت6000تومان
این مدل برگرفته شده از وبلاگ دوست گلم مبین طرح هستش.

تاج شماره 2

به نام خدا



قیمت 16000تومان
این مدل رو از وبلاگ دوست خوبم حنانه جون دیدم و ساختمش .

تاج شماره 1

به نام خدا



قیمت 14000تومان

شونه شماره 4

به نام خدای مهربون






قیمت 6500تومان

گیره سربزرگ شماره 1

به نام خدای مهربون


قیمت 4500تومان

http://119.blogsky.com/

شونه شماره3

به نام خدای مهربون

قیمت 5000تومان