تاج ،گلسر،و....

تاج ،گلسر،و....

معرفی و فروش کارهای هنری خودم.تاج سر ،گیره،گلسر و.....
تاج ،گلسر،و....

تاج ،گلسر،و....

معرفی و فروش کارهای هنری خودم.تاج سر ،گیره،گلسر و.....

شونه شماره 15

به نام خدای مهربون.



چطوره خشگل شده؟

تاج شماره 8

به نام خدا مهربون.

 


این ایدش تقریبا از خودم بود.چطور خشگل شده؟هر چی عکس گرفتم به قشنگی خودش نشد.نمیدونم چرا خوب نمیفتاد

آهنگ

به نام خدا.

مشکل پخش آهنگم حل.ممنون همسر مهربونم.

هیچ ربطی به وبلاگم نداره.ولی چون دوسش دالم گذاشتم شما هم گوش بدید امیدوارم خوشتون بیاد.

گیره باز و بست شو شماره 2

به نام خدای مهربون




شونه شماره 14

به نام خدای مهربون


تاج شماره 7

به نام خدای مهربون



گیر سر کوچک شماره 7

به نام خدای مهربون


قیمت جفتی 5000 تومان

شونه شماره 13

به نام خدای مهربون


یه سوال دیگه.

به نام خدا.

سلام دوس جونیا.نمیدونم چرایه آهنگ خشگل واسه وبلاگم گذاشتم اما نمیخونه؟

چرا؟

نیست بقیه سوالایی که پرسیدم جواب دادین الانم این یکی  رو هم جواب میدین؟

اگه کسی میدونی لطفا بهم بگه.ممنون میشم.

تازشم هیچ ربطی به وبلاگم نداره ولی خیلی دوسش دارم.

تاج شماره 6

به نام خدای مهربون.


تل شماره 5

به نام خدای مهربون


تل شماره 4

به نام خدای مهربون


تاج شماره 5

به نام خدای مهربون



گیر سر متوسط شماره 2

به نام خدای مهربون


گیر سر کوچک شماره 6

به نام خدای مهربون


تل شماره3

به نام خدای مهربون


قیمت 6000تومان


اینم یه عکس از سه تا تلی که جدید ساخمتشون.خشگلند؟


تل شماره2

به نام خدای مهربون


قیمت 6500تومان

تل شماره1

به نام خدا مهربون


این مدل تل از وب دوست خوبم مریم جون  ایده گرفتم.
قیمت 5000تومان


شونه شماره 12

به نام خدای مهربون.

من الان یه ادام سر حالم که صب بعد از نمازم لالا نکردم.و به شدت گرسنم ولی حس صبحونه خوردن نیست.از دست این بچه.مگه اجازه میده که من به کارهام برسم.چند بار اومدم بشینم پا کامی جیغ و داد بیا بازی.الان بهترین موقعیت که راحت به کار خودم برسم.دوسش دالم.خدایا خودت مواظب همه بچه ها باش.

بریم سراغ کار خودمون.

این از همون مدل شونه شماره 6 هستش زیاد ازش بردند منم این مدلیش دوباره ساختم.خشگله؟



قیمت 8000 تومان

شونه شماره 11

به نام خدای مهربون


میدونم خیلی ساده هستش ولی نمیدونم چرا دوسش دالم.
قیمت 4000 تومان

شونه شماره 10

به نام خدای مهربون


قیمت 8000 تومان

گیر شینیون شماره 2

به نام خدای مهربون.


قیمت جفتی 5000 تومان

تاج شماره 4

به نام خدای مهربون


این تاج هم قیمتش 17000تومان
البته خودش از عکسش خیلی قشنگتر