تاج ،گلسر،و....

تاج ،گلسر،و....

معرفی و فروش کارهای هنری خودم.تاج سر ،گیره،گلسر و.....
تاج ،گلسر،و....

تاج ،گلسر،و....

معرفی و فروش کارهای هنری خودم.تاج سر ،گیره،گلسر و.....

سالگرد ازدواج

به نام خدا.

سلام به همه دوست جونیا.امیدوارم که حال همگی خوب باشه تنتون سالم و جیبتون پر پول.این چند روز یه حال و هوای خاصی داره.دم عید،بارون عاشق این روزام.خدا رو شکر اینجا از دیشب تا حالا داره بارون میاد اونم چه بارونی .خدایا شکرت.

چند روز دیگه سالگرد ازدواجمونه دلم میخواد بهترین سالگردی باشه که تا الان داشتیم.امیدوارم که بشه.به همین زودی وارد شیشمین سال از زندگی مشترکمون میشیم.امیدوارم که سال جدید یه سال پر از سلامتی و پر از خوشی باشه.

امید ورام هر کی هر چی میخواد خدا تو این سال جدید بهش بده.از اول همه ظهور آقا امام زمان و سلامتیشون.دوم سلامتی همه ی مریضا.چهارم هر کی دلش نینی میخواد خدا بهشون بده.پنجم هر کی خونه نداره امسال براش فراهم بشه.واسه خدا هیچ کاری نداره.و ششم ازدواج همه دختر پسرایی که هنوز اسباب ازدواجشون فراهم نشده.

از خونه تکونی بگم دارم مث مورچه کوچولو کوچولو کارامو انجام میدم.تا یه حدودی موفق بودم.فک کنم تا بعد سیزده کارام تموم بشه.البته قرار یه روز همسری وقتشو در اختیار من بزار تا به کمک هم یه کارایی صورت بدیدم.البته امیدوارم.

هفته پیش یه نفری ازم خواست چنتا کار گلسر و تاج براش درست کنم.منم جو گیر خیلی وقت بود از این کارا نکرده بودم دست به کار شدم.کارای خشگلی شدند چنتا شاخه گل هم واسه خودم درست کردم چنتا هم واسه مامانم.کلی روحیم عوض شد.در حال حاضر هم چنتا کار دیگه دارم میکنم که اگه به سر انجام رسید میام بهتون میگم.عکس گلسر و تاج هایی که درستیدم و شاخه گلها رو هم حتما میزارم.خودم دوسشون دارم.وقتی که یه گلی درست میکنم یا تاج همسری ذوق میکنه آبجیام و مامانم ذوق میکنند کلی انرژی میگیرم.

امیدوارم که امسال سال خوبی واسه همه  باشه.واگه کسی کینه ایی کدورتی داره بزارتش کنار این طوری خودش راحتر .


نظرات 10 + ارسال نظر
گروه خبری کافه فردا جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 12:13 http://cafefarda.ir/

با سلام خدمت شما مدیر گرامی؛ کافه فردا ، سایتی برای تبلیغات اخبار و ترفندهای ای تی ، ویندوز ، ایفون ، اندروید ، موبایل ، لپتاپ و ... برای بهره مندی از 10% تخفیف محصولات شرکت دیاموند، لینک کافه فردا را به سایت خود اضافه نماید. اگر به تبلیغات در بازار هدف می اندیشید به سایت زیر سری بزنید cafefarda.ir info@cafefarda.ir‬‎

عروس محشر جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 10:58 http://mahsharbeauty.blogfa.com

سلام

چقدر دلم می‌خواست باور کنم ، فردا روزِ بهتریست
که صبح از ابدیتِ یک خوابِ اجباری
رو به شهامتِ یک کوچه
بیدار شوم
و در بطنِ خاموشِ حضوری سایه وار
هنوز غروری برای بودنم،
برایِ انسان بودنم ،
داشته باشم
چقدر دلم می‌خواست
دستهایم را بر شانه ی فرزندم بگذارم
و با اشتیاقی خودمانی بگویم
به روز‌های سبز
به آوازِ یکدستِ پرندگان خوش آمدی
... بهار ... به خاطرِ شکوفه‌ها هم شده بیا !!

ارامیس پنج‌شنبه 7 فروردین 1393 ساعت 12:36

سلام همسری
خوبید (2 نفری )
منم یه بار دیگه کتبی سال نو رو به همسرم تبریک میگم
منم دلم می خاد امسال بترکونم چی و ؟؟؟
خودت می دونی
راسی اگه برگردیم به سال قبل یا قبل تر یا قبل تر تر تر تر
می بینه که به لطف خدا و دعا همه رفتیم رو به جلو به اون مرحوم
هر سال بهتر از پارسال
انشا الله امسال یه کربلا یه مکه یه جا جور شه همه بریم 3 تایی
به قول خودت واسه خدا کار نداره

سلام همسرم.مرسی.آقا من نفهمیدم منظورتو.
انشالله.
دوستتون دارم.

فرزانه چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 16:59 http://mobin92.blogfa.com

در پرتو الطاف ایزد منان
نوروز فرخنده بر روزگار خرمتان مبارک.[گل]

عید شما هم مبارک

شایسته سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 14:13

فرارسیدن نوروز و سال نو را شادباش میگویم.
برایتان تندرستی و نیکروزی
در سال نو آرزو دارم.

خیلی ممنون وهمچنین شما

شایسته دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 22:57

گلم اول عیدتون ودوم سالگرد ازدواج شما مبارک باشه

سلام.ممنون عزیزم.

پارمیس زابل دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 17:16 http://parmisshairsaloon.blogfa.com

سلام
باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک ما
زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود
پیشاپیش عیدتان مبارک.

سلام.عید شما هم مبارک باشه.

lale جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 16:13 http://iranianhandmade.persianblog.ir/

سه روز بیشتر نمانده‌؛پنج سین نوروز هنوز اسیرند
سه روز بیشتر نمانده تا ۵ سرباز گروگان گرفته‌شده دوباره با وجود اسارت حس غرور وجودشان را بگیرند و افتخار کنند به مردمی که برای آزادی آنها میلیون‌ها امضا جمع کرده‌اند


برای امضای این درخواست میتوانید به وب من مراجعه کنید

عروس محشر پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 11:01 http://mahsharbeauty.blogfa.com

نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . .

نوروز 1393 پیشاپیش بر شما مبارک[گل]

بر شما هم مبارک باشه.

mehdi چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 18:24 http://jok2jok2014.blogsky.com

یه سری هم به من بزن مرسی.

چشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد