تاج ،گلسر،و....

تاج ،گلسر،و....

معرفی و فروش کارهای هنری خودم.تاج سر ،گیره،گلسر و.....
تاج ،گلسر،و....

تاج ،گلسر،و....

معرفی و فروش کارهای هنری خودم.تاج سر ،گیره،گلسر و.....

بی عنوان.

به نام خدا.

امیدوارم که حال همگی خوب باشه

چقدر دلم برا اینجا برا نوشتن برا عکس گذاشتن تنگ شده.چنتا کار خشگل دارم که اگه شد عکس ازش بگیرم بزارم اینجا.البته گلسر و تاج نیست یه مدل پرده آویز با یه چنتا استیکر برا درهای اتاق هامونه.بد نیست خشگل شدند.

آهان یه رو تختی هم دارم میدوزم البته نمیدونم تا کی زمان ببره فعلا دارم گلهاش رو آماده میکنم.امیدوارم که تموم شه.عکسش رو بزارم اینجا شمام ببینید.

راستی دارم یه کیف برا خودم میدوزم با چرم .برا ابجیام هم برا تولدشون کیف پولی دوختم بهشون دادم بد نشد.خشگل شدند.یکی هم دارم برا مامان میدوزم .چقدر من زرنگم.


  از خودم بگم که احساس میکنم چقدر بزرگ شدم دو تا بچه یه حسیه.خدایا به خاطر همه چیز شکر.به خاطر بچه های سالم همسر خوب.ایشالا هر کی نینی میخواد ،یا هنوز ازدواج نکرده یکی از اون خوباش نصیبشون کن.

یه چند وقتی بود خیلی اعصابم داغون بود فکرای الکی زیاد میومد سراغم.ولی خدا رو شکر خیلی بهتر شدم همسری خیلی هوامو داره خدا رو شکر. واقعا اگه کمکش نبود دلگرمی که بهم میده نبود افسردگی میگرفتم ولی خدا رو شکر  که درکم میکنه.چقدر حرف واسه گفتن دارم اما حیف که اینجا جاش نیست که بنویسم.امید ورام که بتونم کارهامو تمومشون کنم.و بیام  عکسهاشون بزرام که شمام ببینید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد