تاج ،گلسر،و....

تاج ،گلسر،و....

معرفی و فروش کارهای هنری خودم.تاج سر ،گیره،گلسر و.....
تاج ،گلسر،و....

تاج ،گلسر،و....

معرفی و فروش کارهای هنری خودم.تاج سر ،گیره،گلسر و.....

کار نمیکنم.

به نام خدای مهربون.سلام به دوستای گلم.

دوستای گلم من این چند وقته به دلیل بارداریم کار نمیکنم.شرمنده دوستای گلم فعلا از تو فکر فروش هم اومدم بیرون.خانم گلی شیما جون که پیغام داده بودین واسه دخترتون گلسر میخواید شرمنده شمام هستم.یه وبلاگ معرفی میکنم اونجا خوب آموزش داده دوست داشتین استفاده کنین حتما بهتر از من میتونی کار کنید.

اینجا گلهای کریستالی نشد لینکش رو بزارم http://kristal1391.blogfa.com/

یه کوچولو هم حرفم اومده بود در ادامه مطلب نوشتم.راستی یلدای همتونم مبارک باشه .


 

وقتی این شعرو گوش میدم یه حس خوبی بهم دست میده یاد همه ی خاطرات گذشتم میفتم عاشق این اهنگم.خیلی وقت بود گوش نداده بودم.رفتم یه وبلاگی آهنگ وبلاگش بود (بیا بنویسیم که مهستی خوندتش)یه دفعه همه ی خاطرات قشنگی که هیچوقت فراموششون نمیکنم  افتادم.همسری عاشقتم.اینو بفهم.خودتم فهمیدی که چی دارم میگم.از خدا ممنونم همیشه میگم شکرت که حسینم گذاشتی سر راهم.عاشقتم.من بی شماها نمیتونم زنده باشم.شماها نفس منید.خودت میفهمی چی میگم.حیف که گوشیتو خونه جا گذاشتی والی حتما یه پیام بهت میدادم و بهت میگفتم....حیف که نمیشه همه حرفی رو اینجا نوشت.خدا جونم شکرت به خاطر همه چیزای خوبی که بهم دادی.و چیزایی که صلاح دونستی ندی.

دلم نمیخواد مث بعضی از آدما فقط غر بزنم و چیزای خوب زندگیم رو ندیده بگیرم.تو همه زندگیا مشکلات هست ولی اگه یه کم بیشتر اطرافمون رو نگاه کنیم میبینیم چقدر چیزای خوب واسه فکر کردن هست.دلم میخواست این حرفا رو به چند نفر بزنم ولی جنبشو ندارند.

این چند وقته بیش از اندازه به خوانوادم وابسته شدم.نمیدونم شاید بخاطر بارداریم باشه.نمیدونم.احساس میکنم دیدم نسبت زندگی بازتر شده.خدا جونم شکرت.کاشکی بتونم همیشه همین طوری باشم.

امیر محمدم بیش از اندازه وابستم شدم نگرانشم.البته میدونم که خدا همیشه هوامو داره .هوای همرو داره.هوای امیر محمدمون رو هم داره.

خداجونم دلم میخواد بهت نزدیکتر بشم.کمکم کن.

اینم متن شعر.مهستی خوندتش.شعرش محشره.

بیا بنویسیم روی خاک رو درخت رو پر پرنده رو ابرا

بیا بنویسیم روی برگ روی آب توی دفتر موج رو دریا 

بیا بنویسیم که خدا ته قلب آینه است

مثل شور فریاد یا نفس تو حصار سینه است

با همیشه موندن وقتیکه هیچی موندنی نیست

اوج هر صدای عاشقی که شکستنی نیست

با صدا میام همه جا تو رو می نویسم

روی آینه ی گریه هام گونه های خیسم

ای که معنی اسم تو آسمون پاکه

ریشه ی صدا نبض عشق زیر پوست خاکه 

بیا بنویسیم روی خاک رو درخت رو پر پرنده رو ابرا 

بیا بنویسیم روی برگ روی آب توی دفتر موج رو دریا

توی خواب خاک ریشه ها موسم شکفتن

همصدای من می خونن وقت از تو گفتن

چشم بسته مو تو بیا به سپیده وا کن

با ترانه نفسهات باغچه رو صدا کن

با صدا میام همه جا تو رو می نویسم

روی آینه ی گریه هام گونه های خیسم

ای که معنی اسم تو آسمون پاکه

ریشه ی صدا نبض عشق زیر پوست خاکه

بیا بنویسیم روی خاک رو درخت رو پر پرنده رو ابرا

بیا بنویسیم روی برگ روی آب توی دفتر موج رو دریا

با ترانه ی نفسهات من ترانه می گم

اسمتو مثل یه غزل عاشقانه می گم

بیا که دیگه وقتشه وقت برگشتنه

بوی پیرهنت که بیاد لحظه ی دیدنه

با صدا میام همه جا تو رو می نویسم

روی آینه ی گریه هام گونه های خیسم

ای که معنی اسم تو آسمون پاکه

ریشه ی صدا نبض عشق زیر پوست خاکه

بیا بنویسیم روی خاک رو درخت رو پر پرنده رو ابرا

بیا بنویسیم روی برگ روی آب توی دفتر موج رو دریا


نظرات 8 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 00:41

سلام دوست عزیز خسته نباشید.
من از کارهاتون خوشم آمده است،چگونه میتوان این کارها رو خریداری کنم؟
ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید.
آرزوی موفقیت روزافزون برایتان دارم.
زهرا

سلام.نظر لطفتونه.من دیگه کار نمیکنم.

ونوس جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 23:40 http://venusgraphic.blogfa.com/

سلام ، میشه لطفا به وبلاگ جدید و نوپای ماهم لینک بدید، یه دنیا ممنون
http://venusgraphic.blogfa.com/

سلام.بله.

فرزانه شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 19:36 http://mobin92.blogfa.com

سلام زهرای عزیزم.ممنون که بهم سر میزنی.امیدوارم هم حال خودت وهم کوچولوی نازت خوب باشه.

سلام گلم.خواهش میکنم.ممنون عزیزم.

خواهر شوهر!! پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 18:17

خوشحالم که خوشحالی. خوشحالم که خوشبختی. خوشحالم از خوشحالیت

شاید قبل ازدواج معنی واقعی این کلمات و نمیفهمیدم ولی الان کاملا حس میکنم و دعا میکنم دخمل نازت هم صحیح و سالم دنیا بیاد و زندگیتون شیرین تر از قبل بشه.

برات آرزوهای قشنگ میکنم. آرزوی هر چی که تو دوست داری

ممنونم خواهر شوهر.کی گفته دختر؟هر چی هست سالم باشه.
ممنون گلم.وهمچنین واسه شما.

فرزانه شنبه 14 دی 1392 ساعت 21:49 http://mobin92.blogfa.com

با سلام به بانوی عزیز.امیدوارم خوب وخوش باشی.

سلام عزیزم .ممنون گلم.

نجمه یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 12:01 http://myhandmaid.mihanblog.com

سلام،وبلاگتون عالیه،موفق باشین

سلام خانم.ممنونم.

حسین یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 07:07

سلام همسرم
امیدوارم خدا بهت صبر بده خودت می دونی واسه چی میگم
ممنون به خاطر همه چـــــــــــــــــــــــــی اولیش عشقمون
دومیش خاطرات خوبمون که هر وقت یادمون می یاد کلی می خندیم
سومیش به خاطر اینکه با همه داشتن و نداشتنم ساختی


ازت مممنون م عزیزم

سلام عزیزم نفسم.همشو میدونم.تو نفس منی تنها کاری که میتونم انجام بدم همینه.
خواهش میشه عزیزم.

فرزانه شنبه 30 آذر 1392 ساعت 12:21 http://mobin92.blogfa.com

زهرا بانوی عزیز امیدوارم در کنار همسر مهربانت و نی نی عزیزت همیشه خوش و خوشبخت و سالم باشی.آرزوی بهترینهارو برات دارم.انشاله به زودی یه نی نی سالم وصالح و زیبا میاری و خوشبختیتون تکمیلتر میشه.
یلدات مبارک گلم.

ممنون عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد