تاج ،گلسر،و....

تاج ،گلسر،و....

معرفی و فروش کارهای هنری خودم.تاج سر ،گیره،گلسر و.....
تاج ،گلسر،و....

تاج ،گلسر،و....

معرفی و فروش کارهای هنری خودم.تاج سر ،گیره،گلسر و.....

شونه شماره 10

به نام خدای مهربون


قیمت 8000 تومان

نظرات 3 + ارسال نظر
پریسا سه‌شنبه 1 مهر 1393 ساعت 21:59

سلام عالی بودن اگه مایل به تبادل للینک بودین خبرم کنین که شما رو لینک کنم با تشکر

سلام.ممنون.کو ادرس وبلاگت.

مریم سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 10:07

اینم خوشگله.دوستش میدارمممممممممممم

ممنون گلم.

hannane چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 23:46 http://tajsara67.blogfa.com

سلام دوست عزیز مرسی که به من سرزدی من غیرازوبلاگ فروشگاه اینترنتی هم دارم اونجا زودترازوبلاگم به روز میشه اگه بخوای میتونی به اونجاهم سربزنی ولینک کنی کارهایی که گذاشتینسبت به کارهای اول خیلی پیشرفت داشته وخیلی هم زیباتره موفق باشی
tajsara.hamvar.ir

سلام.لینکت کردم.ممنون عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد